8 iulie 2008

O SA AM UN BAIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Astazi, in urma unei echografii 4D, am aflat ca o sa am un baietel !!!!!!! Se va naste in noiembrie, va fi scorpion si cel mai probabil o sa-l cheme Ovidiu - Mihai. Sau Ovidiu - Theodor. Ma rog! Asta prea putin mai conteaza, atata vreme cat va fi sanatos.
Ma pot considera un om cu adevarat implinit. Dumnezeu mi-a harazit o familie frumoasa si a fost alaturi de mine in orice moment pana acum. Nu gasesc cuvinte sa exprim ceea ce simt. Sunt un tata fericit! Atat de fericit, incat m-am gandit sa-mi vedeti pruncul inca nenascut. E superb, mance-l tata de baiat!!! Si pe deasupra e si dasthept. Ca mine! Sac!!! Nu credeti?
Iata filmuletul pe care l-am primit de la clinica MedLife, unde am facut echografia 4D.

7 comentarii:

Sfinxstone spunea...

Sa fiti sanatosi si fericiti! Ma bucur pentru tine si pentru realizarile tale. La mai mare!

Anonim spunea...

Felicitari! Super veste!
Scorpionii sunt foarte inteligenti, foarte ambitiosi si in general...foarte...stiu din proprie experienta, pentru ca traiesc de 15 respectiv 12 ani cu doi scorpioni in casa...amandoi in noiembrie!
Sa-ti traiasca, sa fie sanatosi amandoi, si mama si baiatul, sa va bucurati unii de altii! sa fie destept, frumos si cu noroc in viata!

Anonim spunea...

Felicitari...ce pare ca D-zeu a avut grija ca lucrurile sa fie asa cum ti-ai dorit.Cred ca "C" este foarte fericita. Cineva acolo sus va iubeste.Ai grija de tine, de fete si de baiatul meu.
te rog nu-mi aproba commentul. am vrut doar sa te felicit. B.F.

madauna spunea...

trecand peste paranoia potrivit careia fii'tu tre sa fie strigat ca pe tine, mie imi place Theodor. Daca se poate, fata "H", asa cum se scrie si "ecografie". Pupat! Sa-ti traiasca.

Anonim spunea...

eeee sa iti traiasca!!!!!!!!!... chiar daca nu ma agreezi nu pot decat sa ma bucur pentru tine.

in ceea ce priveste lingaii.. ma indoiesc .. dar ramane intre noi :D

Anonim spunea...

Salut,

Am vazut ceva mai devreme blogul tau si pot spune ca mi-a placut, as dori sa facem un schimb de linkuri daca se poate.

Am mai multe siteuri sport related ( www.tipseri.com ), un blog despre sport ( www.tipseri.com/fotbal ) dar si un site de muzica ( www.muzica-download.com - site perfect legal, nu contine muzica pentru descarcare ) sau referate ( www.referate-online.info ) si mi-ai fi de mare ajutor daca ai fi de acord cu acest link exchange.

Daca se poate, daca ai timp si daca esti de acord bineinteles te rog sa ma contactezi la Y!Messenger ID: tipseri_com sau printr-un simplu mail la alex@tipseri.com

Multumesc mult si imi cer scuze pentru deranj.

O seara cat se poate de placuta,

Alex

PS. Am postat aici pentru ca nu am vazut nici o forma de contact pe blog, te rog sa stergi mesajul dupa ce il citesti ca sa nu se interpreteze ca spam.

Anonim spunea...

In curand se naste nepotelul meu iar eu tot nu am vesti de la voi.
Va iubesc mult si trebuie sa vorbim.

De peste munti si vai,
Carmen, verisoara , surioara ta.